Ga naar de inhoud

Retourbeleid

RETOURNEREN

1. Nadat u het door u bestelde product heeft ontvangen, heeft u de mogelijkheid om zonder opgave van reden binnen 14 dagen de koopovereenkomst met De Loods Zorg te ontbinden. Het product dient ongebruikt te zijn.
2. Indien u een artikel wilt ruilen, bestel dan het gewenste artikel via de webshop en retourneer het eerder bestelde artikel zoals beschreven in punt 4.
3 Mocht u uw retour aan willen melden kan dit via ons mailadres, info@deloodszorg.nl. Dit is niet noodzakelijk.
4. Indien u (een deel van) de bestelling wilt retourneren breng dan uw pakket onze vestiging waar heb product vandaan komt, dit adres staat ook op de pakbon. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

5. De Loods Zorg eist een zorgvuldige behandeling van haar producten in het geval deze worden geretourneerd. De artikelen dienen op dezelfde wijze te worden verpakt en teruggezonden als de klant deze heeft ontvangen. De Loods Zorg behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren wanneer het product door uw toedoen is beschadigd, niet meer kan of tegen gereduceerde prijs moet worden verkocht.

6. In het geval dat u de bestelling retourneert welke u gratis hebt laten verzenden, houden wij van het terug te storten bedrag €4 verwerkingskosten in. Het verschuldigde orderbedrag zal per omgaande (normaal gesproken binnen 1 werkdag) worden teruggestort op uw rekening op de wijze waarop u uw order hebt betaald.

7. Retourneringen zonder pakbonnen (die tevens als retourbon dient), kunnen NIET verwerkt worden. Briefjes met gegevens kunnen dit niet
vervangen. Heeft u uw bestelling retour gezonden zonder pakbon, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van het retour een kopie van de pakbon toezenden.

8. Retourneringen die te laat binnen zijn gekomen dienen binnen 10 werkdagen opgehaald te worden in onze winkel.

9. Online bestellingen, die nadien in de winkel zijn gepast, mogen binnen 8 dagen geruild worden.

10. Wij storten het bedrag doorgaans binnen 1 werkdag terug. Het kan enkele dagen duren voordat dit, via ons betalingssysteem Sisow, op uw rekening verschijnt.

11. Wanneer u kiest voor betaling via MasterCard, VISA, Maestro of V-PAY en u de gehele bestelling retourneert, zijn wij genoodzaakt een percentage van de gemaakte kosten in te houden.

INCOMPLETE ORDER
1. Is uw bestelling incompleet, zonder dat dit op de pakbon is aangegeven, dient u dit zo snel mogelijk, binnen 48 uur na ontvangst van de order te melden via info@deloodszorg.nl.
2. Wij nemen binnen 10 werkdagen contact met u op.

DEFECT ITEM
1. Is uw product defect geleverd, dient u dit zo snel mogelijk, binnen 48 worden na ontvangst van de order te melden via info@deloodszorg.nl
2. Wij nemen binnen 10 werkdagen contact met u op.